donderdag 31 juli 2014

Sister tag

Hoi hoi,

Vandaag doe ik de sister tag samen met me geliefde zusjes.
Ik wou weer graag eens een   tag doen en toen kwam ik deze tegen die ik nog nooit had gedaan.
Aangezien me zusje deze ook nog nooit heeft kunnen beantwoorden of doen. Dachten laten we de tag gaan doen. Wij hebben er heel veel zin in maar we gaan ons eerste voorstellen.
Even voorstellen:
Anouk: hoi hoi,
Mij kennen jullie allemaal wel.
afkorting: A 


Marijne:
Hoi,
Mijn kennen jullie nog niet. Ik ben marijne de zus van Anouk.
Ik heb zelf ook een blog http://www.merwenworldlifestyle.blogspot.nl waar ik zelf regelmatig wat post.
Waar deze tag ook op komt te staan.
Afkorting:M 

1.       Wie is het oudste?
A: Ikk 3 jaar  3 maanden
M:  Me zus

2.       Wie doet er het langste over om klaat te maken ochtends?
A: Marijne als ze ochtends op de fiets moet gaan laatste dingen pakken enzo.
M: Anouk zei is het langste bezig met opmaken en naar beneden komen om te eten.

3.       Onze leukste herinnering ?
A:  Goede vraag, Maar er zijn genoeg herinnering  die me bij zijn.
M: de flauwe pranks uithalen whahahahahaha (water)

4.       Waar irriteer je bij de andere aan?
A:  Druk zijn op de vroege morgen
M: Alles, nee grapje uitdagen wat ze altijd doet.

5.       Hebben jullie wel eens ruzie?
A: nee niet echt ruzie wel eens moment dat we elkaar niet even kunnen zien.
M:  RT

6.       Beste eigenschappen?
A: Altijd vrolijk zijn (soms iets)
M: modieus Anouk is mijn fashionista 


7.       Wat denk dat je zus gaat redden als het huis in brand staat?
A:  Eerste mezelf en dan de andere naar buiten roepen.  Spullen die ik 123 zie en mee kan nemen.
M: haar make up en kleding oh en haar laptop

8.       Beschrijf je zus in 1 woord
A: Grappig
M: Cool


9.       Hebben jullie iets dat matchen?
A: de neus, wenkbrauwen
M: voorhoofd

10. Hebben jullie bijnaam voor elkaar?
A: merwen de hond
M: noekie

  11. wat kan de een wat de ander niet kan?
A: ik kan scooter rijden marijne niet
M: Veel eten zonder zwaarder te worden. Anouk daar in tegen komt dat aan.

Dit was de tag. Ik hoop dat jullie het een leuke tag vonden. Wij zelf wel.

We hebben er plezier in gehad om de vragen te beantwoorden. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten