vrijdag 28 maart 2014

Outfit summer

Outfit summer

Outfit summer by aanoukfashion featuring a black hosiery

Hoi hoi,

Vandaag heb ik weer een outfit post voor jullie.
Deze keer is het een zomers outfit.
Waarbij ik de trends van 2014 heb vewerkt.
Of iedere geval probeert te werken.
Ik hoop dat jullie het een leuke outfit gaan vinden.


spijkerbloezen zijn de zomer nog steeds top. Vooral als vest nu
Racerback tank top
jackssurfboards.com

Tanket tops zijn altijd wel oke geweest deze zomer natuurlijk ook.
J Brand cotton shorts
$285 - jades24.com

Highwaist short. Dit is een echte trend van 2014.
Stance black hosiery
shopbop.com

kouzen super hot. Als hipster
Burgundy boots
spylovebuy.com

Deze hakken zijn gewoon nog steeds leuk als fashion items maar om op te lopen?
Pink shawl
$30 - oliverbonas.com

Sjaal ja dat is deze zomer zeker weer een trend nu vooral losjes over de schouders laten vallen.

Ik hoop dat ik jullie weer wat tips heb gegeven over de trends.
Wil je dat ik voor jouw een outfit maak? laat dan een reactie hieronder achter of email me even.
email

2 opmerkingen:

  1. Lekker zomers! De schoenen zijn echt leuk.


    ~ Aphelium // Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi,

      Ja zeker een hele zomerse outfit ik kan wachten tot de zomer er is.
      Ik ben verliefd op zulke schoenen maar helaas kan ik er niet op lopen.

      Groetjes aanouk

      Verwijderen