vrijdag 18 juli 2014

Bikini inzoektocht

hoi hoi,

Vandaag een artikel over de zoektocht naar de bikini.
Ik ben zelf ook nog op zoek naar een bikini maar heb hem nog niet kunnen vinden.
Daarom vandaag een artikel over welke bikini bij jouw passen qua figuur. Natuurlijk ook nog leuke bikini die wat voor jouw kunnen zijn.
Bikini
Tips voor jouw:

Kleine borsten:
Komt vaak mooi uit bij een traingel top. 
Of kies voor een sportief top dat ziet er vaak ook mooi uit.



Grote borsten:
Belangrijkste tips van bikini met goede vorming en stevigheid erin.
Ik zou voor een bandue gaan die voor gevormd is.


Zeer slank:
Komt mooi uit in een recht topje.
Voor het broekje zou ik eentje die te hoog is. 

Volslank:
Ik zou voor een bikini gaan die een hoog broekje heeft.
Of voor een badpak als je jouw buik echt niet gezien mag worden.
Er zijn dit jaar super leuke badpakken te vinden.



Kort bovenlichaam:
Een bikini met verticale strepen die er klein is tussen het broekje en het topje.
Zo zit er meer afstand tussen en lijk je langer.


Korte benen:
Om je benen langer te laten lijken kun je een super hoog opgesneden bikini dragen.
wat je juistniet zou moeten doen is bikinibroekjes dragen met pijpen. shortjes dus.


Lichte huid:
Een hele felle bikini die lekker opvalt.
Vooral niet de kleuren die huidskleuren bruin,geel en pasteltinten.


Nog wat leuke bikini vind ik.

Het zijn er aardig wat en ook wat verschillende kleuren en modelen.
Wil je weten wat ze kosten en nog meer zien kijk op www.fashionchick.nl 










Geen opmerkingen:

Een reactie posten