zaterdag 5 juli 2014

Daar ben ik weer :D

hoi hoi,

Vanaf vandaag ben ik weer terug op me blog.
Zoals jullie misschien al hadden kunnen ik heb meer dan een maand geen post meer geplaats omg omg.
Ja ja daar is allemaal uitleg voor. De grootste reden is dat ik weer begonnen ben met bloggen is dat ik VAKANTIE HEB whoohooo. Dat betekent weer extra tijd om te bloggen :D. De laatste maand had ik gewoon echt geen tijd met school want de laatste weken van het schooljaar zaten er aan te komen en moest echt aan school gaan werken. Dat is allemaal nu gebeurt en gedaan en ben over na het volgende leerjaar van mijn studie yeahhh. Dus nu mag ik kan ik weer voor mezelf bloggen. Als ik eerlijk moet zijn ik heb het wel gemist hoor. Maar ik ben wel op de hoogte gebleven van andere blog lezen en bekijken. Nu kan ik er veel vol tegen aan. Dus om het verhaal niet langer te maken vanaf af maandag 7 juli ga ik weer bloggen yeah yeah. Mijn blog dagen worden sowieso 1x per week op de vrijdag. Maar omdat het nu vakantie is wil ik ook op de maandag gaan bloggen. Hebben jullie nog idee/tips dingen die je wilt zien laat me het weten.


byebye,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten