dinsdag 8 april 2014

Boot ⚓️

Boot ⚓️

Boot ⚓️ van aanoukfashion met Linea Pelle

hoi hoi,

Vandaag heb ik een outfit post voor jullie.
In de stijl van marine boot zee.
Hou je het ook wil noemen maakt mij niet echt uit.
Ik vind dit zelf een super leuke stijl en perfect voor een mooie lente dag.
Ik heb deze outfit via polyvore gemaakt.
Link om mij te volgen: POLYVORE AANOUKFASHION
Ik vind het zelf super leuke om zulke post te maken en wat er over te vertellen.
Hopelijk jullie ook.


Bruuns Bazaar sleeveless top
my-wardrobe.com
Mouwloos top valt perfect over je schouders. zo ver kom je verbranden. 


7 For All Mankind stretch jeans
$415 - houseoffraser.co.uk
Eigenlijk kan bij deze oufit iedere spijkerbroek.


American Eagle Outfitters sandals
ae.com
Slippertje. Ah ik vind deze zoo schattig met het kant.



Brown tote
halsbrook.com
Rietentas. Dit word is een musthave van 2014. Ga jij er een aanschaffen? of heb je er al een?



MARC BY MARC JACOBS heart jewelry
bloomingdales.com
Armbanden. Deze passen bij de outfit vind ik zelf dan de kleuren vooral.



Linea Pelle belt
shopbop.com
Schattig riempje in de broek.



Sole Society hat
solesociety.com
Hoed. zo kan je hoofd niet verbranden en is super hip.




ik hoop dat jullie dit een leuke post vonden en ik jullie weer genoeg info heb op gedaan.
Misschien hebben jullie het al door gehad maar ik ga de site weer wat aanpassen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten