vrijdag 11 april 2014

City ?

City ?

City ? van aanoukfashion met framed wall art

hoi hoi,

Vandaag heb ik een city project.
Ik was weer eens bezig op polyvore.
Doen zag ik ook dat je met art kon werken.
Dat heb ik dus gedaan en is dit uitgekomen.
Ik heb al wat heel lang geleden stuk geschreven over parijs en londen.
Ik zou artikelen nog wel even vermelden.


Canvas wall art
lampsplus.com



Paris wall art
$79 - coolartvinyl.com.au



ArteHouse ny sign
macys.com



Paris wall art
kidsroomtreasures.com


Wall art
$83 - coggles.com



Wood sign
dotandbo.com


RoomMates Decor peel and stick wall sticker
amazon.com



Ik zou dol graag nog een keer naar new york willen. 
Dat zeg ik eigenlijk al super lang. Daarom als je aan mij vraagt naar welke stad zou je willen zeg ik new york. Daarom heb ik hem nu ook hier in verwerkt.

Tjaa het strand the beach dat is iedereen favoriete plek die van de zomer houd.
lekker relax zon en zee erbij en ik vermaak me wel.

Londen. Ik ben daar vorig jaar naar toe geweest met school het was super leuke en ik ben weer een ervaring rijker. Ik zou dol graag nog wel een keer terug willen. Ik denk dat ik hier nog wel een keer kom. OOK heb ik een stukje over londen geschreven wil jij hem lezen klik dan hier.
ARTIKEL LONDEN

Parijs. De stad van de liefde. Ik heb die vorig jaar ook mogen bezoeken. Ik vind persoonlijk londen leuker. Ik ben zelf niet zo dol op de cultuur van frankrijk en de gebouwen. Het was natuurlijk wel super om parijs te mogen bezoeken. Zoals de eifeltoren in het echt zien. Wil je het artikel er over lezen? klik dan hier. ARTIKEL PARIJS


Geen opmerkingen:

Een reactie posten