zondag 6 april 2014

TMI tag

hoi hoi,

Vandaag heb ik voor jullie de TMI tag.
Deze tag zal je vast wel ergens een keer tegen gekomen zijn op een blog.
Anders lees je hem nu bij mij. Het zijn 50 vragen die je moet beantwoorden.
Over allerlei onderwerpen. Ik hoop dat jullie het een leuke tag gaan vinden.





Wat draag je?
Ik draag een comfi vest met spijkerbroek.
lekker zondags.

Ben je wel eens verliefd geweest?
Ja.

Heb je wel eens vervelende breakup gehad?
nee

Hoelang ben je?
Ik ben 165. Best wel klein.

Hoeveel weeg je?
prive.

Heb je tattoo's?
Nee maar zou eventueel wel een kleine willen.

Heb je piercings?
Ja gaatje in me oor.

OTP?
Oh oke wtf.
Ik heb even gegoogle.
Het betekent One Time Password.

Wat is je favoriete fictieve tv koppel?
Heb ik niet echt.

Wat is favoriete serie?
Ik volg alleen GTST

Wat is je favoriete band?
Imagine dragons.


Wat mis je?
Wat mis ik niet.
Nee grapje ik weet het 123 niet.


Wat is je favoriete liedje?
Op dit moment rather be.
Dat komt omdat ik er nu leuke herenigingen aan heb


Hoe oud ben je?
Ik ben 16 jaar oud

Wat is je sterrenbeeld?
Leeuw.

kwaliteit of eigenschap die je zoek in een partner?
Behulpzaam lief.

Wat is je favoriete quote?
Life today and see tomorrow.

Wat is je favoriete acteur?
Goede vraag beau. 

Wat is je kleur?
blauw en roze.

harde muziek of zachte muziek?
Beide eigenlijk wel licht aan me stemming.

Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
naar me kamer

Hoe lang douche je?
denk ongeveer 10 minuten echt onder de douche.

Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
30 minuten

ben je ooit een fysiek gevecht geraakt?
nee niet echt

wat is een turn-on?
Omdraaien.

wat vind je een afknapper?
kapotte schoenen.

 wat is de reden waarom je youtube kanaal bent gestart?
Heb ik niet.

heb je angsten?
ja

wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
geen idee.

wat was de laatste keer dat je zei dat je iemand houdt?
uh gisteren nog voor een prank.

wat is de betekenis achter de naam van je youtube kanaal?
Is gewoon omdat me blog zo heet.

wat is het laatste boek dat je gelezen hebt?
goede vraag.

wat is de laatste serie die je hebt gezien?
geen idee

wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat op whatsapp?
mijn vriendin.

wat is de relatie tussen jouw en de laatste persoon een bericht hebt gestuurd?
goede vrienden

wat is je favoriete eten?
italiaanse.

waar wil je nog graag naar toe?
naar de usa.

De laatste plek waar je was?
thuis.

heb je een crush?
ja 

wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
prive

Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
heel lang geleden

wat is je favoriete smaak in snoepjes?
zoet

Welke instrument speel je?
niks maar hebben wel piano in huis

Wat is je favoriete sieraad?
loombands.

Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
ab attack (buikoefeningen)

Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
nielson kop in het zand.

Wat is je favoriete openingszin?
heb ik niet echt

Heb je die openingzin wel een gebruikt?
nop.

Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
gisteravond

Wie geef je deze tag door?
iedereen die mijn blog leest.


ik hoop dat jullie dit een leuke tag vonden. 
ik was er wel ff mee bezig hoor.
Allemaal nog een fijne zondag.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten