vrijdag 4 april 2014

Hollister

Hollister

Hollister by aanoukfashion featuring a blue tee

Hoi hoi,

Vandaag heb ik weer een outfit post gemaakt.
Via polyvore.
Deze outfit staat in het teken van hollister.
Ik vind hollister zelf een heel cool merk.
Het leuke is van dit merk dat het logo een vogel is.
Laat ik jullie nu wat vertellen de trend zijn dieren in 2014.
Dus ik denk dat je als je dit merk heb er perfect bij loop.


Hollister Co wet look top
hollisterco.com

Sweater. Sweater kun je altijd dragen op een avond in de zomer meenemen in je tas wie zie dat nou.
Hollister Co blue tee
hollisterco.com

tshirt. Ik vind feather helemaal tof dus had dit tshirt er maar bij gedaan.
skaterskirt. dit is een mooie blauwe rok. Met een croptop er bij perfect.
tjaa, spijkershortjes gaan er gewoon niet uit.
Bettys
$65 - hollisterco.com


Ik hoop dat jullie dit weer een leuke artikel vonden.
Wil jij dat ik voor jouw een artikel maak? laat dan even weten in de reactie.
Of mail naar dit adres: email aanouk

Groetjes Anouk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten