dinsdag 1 april 2014

Loombands vissengraat.

hoi hoi,

Vandaag heb ik weer een DIY.
Namelijk loombands fishtail. Ik liet jullie last ook al zien een loombands zien hoe je die kunt maken. Nu heb ik weer een ander model. Dit model is persoonlijk wat makkelijker vind ik dan. Loombands is een trend uit amerika wat nu een beetje door komt in nederland. Je kunt al een loombands kit op verschillende plekken kopen en de elistaskie kopen. Ik zou onder aan dit bericht nog wel even de plekken weten waar je loombands kunt kopen. Ik hoop persoonlijk dat deze trend echt door zet in nederland want ik vind het super tof. Ik hoop jullie ook. Laten we snel beginnen met de diy.

Loombands vissengraat:

Let's go:



Start:
Je start met het elastiekje is een acht om de pins te doen.
Dit doe je alleen met de eerste.

Stap 2:
Dan doe je 2 normale elastiekjes om de pins heen.
Gewoon recht dus.


Stap 3:
Je pak nu de onderste vanaf de buiten kant.
Deze doe je over de andere 2 heen. 

Stap 4:
Als het goed is komt het er zo uit te zien.
Dit doe je ook met de andere kant.


Stap 5:
Alles zit er nu over heen als het goed is ziet het er zo uit.
Zo moet het er telkens uit zien.


Stap 6:
 Hier begin je eigenlijk van af stap 2 weer.
Je gaat zo weer naar de onderste buitenkant en je doet hem over de bovenste heen.
Dat doe je aan beide kanten.
Als je zo door gaat iedere keer krijg je een armband.

Stap 7:
Afsluiten.
Je pak een S-klip en deze doe je om de 2 buitenste elastiekjes heen.
Als het goed is zitten die dan goed vast.

Ik hoop dat jullie deze DIY weer leuk vonden.
Met mijn loombands. Ik ga nu weer verder met armbandjes maken.
Natuurlijk opzoek naar andere manieren.

Je kunt op de volgende plekken je kit kopen:

http://loomsland.nl/
Of 
Action. 

Elastiekjes 
Kun je kopen bij de claire. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten