vrijdag 16 mei 2014

Nike roshe run

hoi hoi,

Vandaag heb ik een schoenartikel van mijn nieuwste paar. Namelijk mijn nike rosche run.
Ik heb best wel lang moeten na denken over deze schoenen als ik ze wel of niet moest nemen.
Tot ik op een dag een super mooi paar tegen kwam wist ik dat ik ze wilde. Sommige mensen zijn echt tegen op deze schoenen dat kan is jouw mening ik vind ze leuk. Ik heb wel helaas de hele stad door moeten zoeken naar mijn nike roshe run maar gelukkig heb ik ze gevonden bij sidestep. Ik kocht de schoenen voor normaal en ook een beetje voor te sporten binnen fitness. Jaa jongens sinds kort sport ik 1x in de week bootcamp 1 a 2 fitness. Sportief bezig dus.

                                       

Nike roshe run gs:


Dit zijn ze dan mijn nike roshe run.



Vinden jullie de veters niet tof?




Oeps sorry voor het vlekje ik heb ze al gebruikt.


Misschien voor de mensen die typen nummer willen.
Het zijn trouwens junior schoenen. 
Dat scheelt toch nog aardig wat in prijs.

Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden.


1 opmerking:

  1. Echt hele mooie! Ik heb al maat 41 dus pas die jammer genoeg niet meer :/

    BeantwoordenVerwijderen