vrijdag 9 mei 2014

update

hoi hoi,

Vandaag geen artikel of een tag maar een update.
Ik ga minder bloggen. Niet omdat ik het niet meer leuk vind.
Maar omdat ik met school gewoon echt geen tijd meer heb om iedere week 3 artikelen te schrijven.
Ik ga er sowieso nog 1 per week plaatsen dat blijf ik doen dat word de vrijdag.  Misschien sommige weken wel 2 ligt er aan hoe ik met de tijd zit. Omdat die het meest word bekeken. Persoonlijk vind ik ook altijd fijn als ik weekend krijg al de blog artikelen te lezen.
Ik stop niet ik blijf door gaan maar gewoon minder want school gaat voor.
Ik hoop dat jullie het begrijpen Dat zal hopelijk wel zo zijn. Ik blijf wel doorgaan met instagram.
Dat kan gewoon af en toe een fototje. Ik ga me denk ook echt meer richten op  fashion (ootd).
Dat vind ik toch echt het leukste om te doen. Ik blijf wel nog voor mensen eventueel outfit maken.
Ik ga nu vlug weer aan het werk. Hebben jullie nog tips of idee of dingen die ik echt niet moet gaan missen mail me het. Of zet het hieronder in de reactie. Fijne weekend allemaal.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten