zondag 13 april 2014

Another blogging tag

hoi hoi,

Vandaag is het weer zondag en zondag is bij mij tag dag. Deze post is wel wat later dan normaal maar dat komt ik loop achter met mijn schema. ik heb de laatste heel erg druk met stage en school. Ik ben daarom ook opzoek naar een gastblogger. Voor 1 dag in de week. Maar binnenkort heb ik weer tijd om te bloggen hoor. Wil jij toevallig mijn gastblogger zijn? mail mij dan even email gastblogger met waarom je het wilt waar over je wilt gaan schrijven en hoe vaak. Maar nu even over de tag vandaag heb ik de another blogging tag. Deze tag gaat over de kijk van jouw blog, eigenlijk een goede tag omdat ik wat verandering in me blog komt of ik iedere geval wil krijgen. Eigenlijk een kijk op de blog vanuit mijn kant.






Another blogging tag


Wat zou je aan je eigen blog willen verbeteren en wat wil je zeker zo houden?
jaa ik wil zeker dingen verbeteren, zoals mijn layout. De links om naar mijn andere sociale account te gaan. Misschien nog een betere camera mijn iphone doet het ook prima maar een echte doet het toch altijd beter. 

doe je alles voor je blog alleen?
jaa op dit moment wel. Ik zou wel iemand willen die voor mij eventueel eens in de week een artikel schrijft. deze persoon ben ik nu dus ook opzoek naar.

Wel cijfer zou je je eigen blog geven?
7, Er zitten nog heel wat verbeter punten in. Sommige dingen kunnen wat professioneler. Ik vind zelf dat ik best wel gegroeid ben ik me blog ik heb nu al 60 volgers best knap vind ik en op instagram 170.

Verdien je geld met je blog?
Nee helaas niet. Maar ik doe het vooral voor me plezier.

Waardoor blijf je hangen op een blog en wanneer klik je weg?
Ik klik weg als het er niet professioneel uit ziet en rommelig.
Ik blij hangen als er leuke artikelen zijn.


Wat vind jij van persoonlijk bloggen?
Ik vind het zelf super leuk. Daarom doe ik iedere zondag ook een tag. 

Zou je je blog verwijderen in ruil voor 50.000 euro?
Geen idee. Ik vind het super leuk om te bloggen maar dit geld bedrag vind ik ook super leuk.
Mag je daarna wel nog iets anders doen met een sociaal gebeuren?

Welke dingen gebruik je om te bloggen?
Mijn laptop, producten, iphone, ipod.

Ik hoop dat jullie deze tag leuk vonden.
Misschien een leuke idee om hier even onder te zetten wat jij van mijn blog vindt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten