dinsdag 15 april 2014

Cowboysbag portemonnee

BHoi hoi,

Vandaag heb ik voor jullie mijn nieuwe portomenee jaja eindelijk heb ik een goede en mooie fijne portemonnee gevonden. Nou eigenlijk had ik deze al in gedachte maar me bankrekening had die niet helemaal in gedachte. Tot ik de nieuwe Linda meiden las. Daar stond een super mooie actie in 4 Linda meiden voor 22.- plus een cowboysbag portemonnee. Super actie dacht ik en heb toen die avond nog het abbonement genomen. De portemonnee heb ik vorige week gekregen en wou hem met jullie delen. Mijn eerste tijdschrift krijgt ik 6 juni. Vandaag dus de foto's van me nieuwe portemonnee. Waar ik super blij mee ben. 
Cowboysbag purse slimbridge portemonnee.

Dit is de kleur beige grijs achtig of terwijl bij cowboysbag sand. 

Voorkant dit is de voorkant. Super groot even het merk laten zien dat mag ook wel vind ik. 
Achterkant hier zit een rits hier kun je wat in doen. Hier ga ik bonnentjes in doen of kortingscode in doen. 

Binnenkant: zo ziet die van binnen eruit je kunt aan beide kante 4 pasje stoppen en achter te pasjes vakjes eventueel briefgeld ofzo. In het midden past je mobieldicht mijn iPhone dan. Nog een vakje met rits hier doe ik me kleine geld in. 
 

Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden. Ik zelf wel en ben super blij met deze aankoop. De portemonnee kost normaal 60.- en je hebt hem ook nog in verschillende kleuren. Ik ga nu sparen voor nog een cowboysbag tas in de zelfde kleur. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten