vrijdag 18 april 2014

Favoriete dj's

Hoi hoi,

Vandaag een artikel over mijn favoriete dj's. Nederland staat bekent om de goede dj's zoals Armin van buren hardwell Martin garrix, hearthunterz, Tiësto, Nicky Romero en afrojack. Ja ja we hebben er nog veel meer maar dit zijn toch nu wel de bekendste. Dit word trouwens een heel ander artikel dan normaal soort info artikel over dit keer dj's. Welke ik leuk vind. Persoonlijke infomatie en wat leuke tracks erbij. 
Laten we snel beginnen. 

Mijn favoriete dj's:

Martin Garrix:
Dit is mijn favoriete op dit moment.
Hij is nog lekker jong en geeft echte gave shows. 

Persoonlijke informatie:

De Amsterdamse dj Martijn Garritsen (Martin Garrix) tekende op 15-jarige leeftijd, in 2012, een contract bij Spinnin’ Records. Zijn eerste hit, ‘BFAM’, maakte hij in samenwerking met Julian Jordan en hij won de SLAM! FM DJ Talent of the Year Award. Na deze prestatie benaderde het management van Christina Aguilera Spinnin Records en vroegen of hij ‘Your Body’ wilde remixen.

 


Hardwell:
Dit is ook weer een Nederlander nee het kan ook weer niet anders. Ik luister al best wel lang naar hem. Hij heeft veel verschillende tracks. Wat ik persoonlijk er leuk vind.

Hardwell is de artiestennaam van Robbert van de Corput, een nederlandse dj producer. Hij is vooral actief in het maken van housemusic. Daarnaast maakt Hardwell ook regelmatig remixen van bestaande nummers. Hardwell presenteert het programma Hardwell On Air op onder andere slamfm op vrijdagavond van 23.00 uur tot middernacht, en op het Amerikaanse radiostation Sirius XM vanaf 12 uur 's middags eastern time. 



Dit waren ze dan weer ik hoop dat jullie dt een leuk ander artikel vonden. Ik vond het wel leuk om te schrijven. Ik ga nu weer lekker verder met muziek luisteren van hun. 
Nog een hele fijne dag verder. 
PS waarschijnlijk aan het shoppen in de primark.

1 opmerking:

  1. Nederlanders ruleren! Dat kan niet anders.

    Ondanks dat ik niet van popmuziek hou, en de bijbehorende setjes (daar is een dj immers voor, als je muziek maakt ben je een producer), ben ik wel trots op de Nederlandse dj's en producers.

    Zelfs luister ik ook veel naar Nederlandse muziek. Nee, geen schlager en kampmuziek, maar hardcore. Dat is ook van Nederlandse oorsprong, en is nu zodanig geëvolueerd dat het een mooie, en professionele scene is geworden.

    Stéphanie // aphelium.org

    BeantwoordenVerwijderen