vrijdag 25 april 2014

Kingsday proef!

hoi hoi,

Morgen is het voor het eerste koningsdag. Spannend nee totaal niet voor mij ik zie het gewoon als koningendag. Oh nee dat word mag je niet meer zeggen. Ik ga zelf middag nijmegen in met een vriendin. Kijken wat daar te doen is misschien even naar oranjepop of gewoon lekker door de stad sletteren. Ik zie wel hopelijk is het net zo mooi weer als vandaag ik hoop van wel.  Weten jullie al wat je aantrek eigenlijk? Ik heb daarom 1 outfit  KONINGSDAG proef. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden. Ik weet zelf ook niet wat ik aan trek hopelijk ligt er ergens ook nog een leuke vlaggentje stift voor op me gezicht. 



Wat te doen in nijmegen
- oranjepop (hunnerpark)
- vrijemarkt (waalkade)
-Winkels zijn open inc primark.
- Rommelmarkt (goffertpark)
- koningsdag (koningsplein)
Voor de mensen die dit lezen en niet weten waar het ligt.
Je kunt altijd even google. Het ligt trouwens allemaal in het centrum dus er niet buiten.

Koningsoutfit:
Jurk pieces } Armbanden wehkamp } haarband sasha 
tas wehkamp } schoenen uggs.

Ik wens jullie een hele fijne koningsdag.


1 opmerking:

  1. Het was lekker weer zaterdag! Alleen jammer dat het zonnetje verdween, desondanks dat, heb ik 'm gewoon geshined met m'n Primark-zonnebril. Oranjepop was leuk! Ik ben even langs de Grote Markt gelopen - vooral Nederlandse muziek - en bij het Koningsplein was er leuke hipstermuziek! Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad, ik in ieder geval wel! :') x

    BeantwoordenVerwijderen