zondag 27 april 2014

Spam je blog!!!

hoi hoi,

Ik ben heel erg opzoek naar nieuwe leuke bloggen. Want die ik nu volg zijn leuk maar ik mis er gewoon nog een aantal. Heb jij een leuke blog laat dan een reactie hier onder. Eigenlijk wou ik een tag doen maar ik heb het weer druk met school want me stage zit er weer op dus moet even het ritme weer vinden van school en bloggen. Gelukkig heb ik nu lekker een weekje vakantie. Waar ik niks hoef te doen dus hopelijk ergens tijd heb voor artikelen te schrijven want dat wil ik wel gaan doen. Voor de rest zoek ik nog steeds een gastblogger. Wil jij mijn gastblogger worden en om de week een artikel schrijven laat dan ook hier onder even een reactie achter. Ik hoop dat hier nog leuke blog tussen zitten en dat ik in de vakantie leuke blogs kan gaan lezen want wil een rustige vakantie hebben.

 Volg me op bloglovin


Follow on Bloglovin

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat we mogen spammen! Ik weet niet of je mijn blog al volgt, maar ik blog op MissBeautyBudget.nl. Je mooi voelen of mooi maken, hoeft niet duur te zijn en daar vertel ik graag meer over.

    Ook maak je nu kans op een Sleek oogschaduw palette naar keuze!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi misbeautybudget,

      Ik kende je blog nog niet.
      Even kijkje gaan nemen en is een leuke blog.
      Ga je zeker volgen op bloglovin.

      Verwijderen
  2. Hoi! Mij ken je al, maar toch wil ik even spammen:
    http://aphelium.org/ is mijn blog, en het gaat over mijn zoektocht naar vrouwelijkheid.

    Stéphanie // aphelium.org

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Stephanie,

      Ik kende je blog al wel. Hopelijk lezen andere mensen het en die gaan kijkje nemen op je blog. Deze blog is zeker aan te raken

      Verwijderen
  3. Merwenworldlifestyle.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haaai, mijn blog kende je ook al, haha. http://modieuze.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen