dinsdag 29 april 2014

Primark shoplog

Hoi hoi,

Vandaag heb ik voor jullie een primark shoplog. Jaja de primark zit eindelijk in Nijmegen precies een maand en daarom laat ik nu zien wat ik in een maand heb gekocht. Het is niet heel veel omdat ik nu denk hey de primark zit er nu toch ik kan het altijd nog later kopen. Ik ben er nu 4 keer geweest valt reuze mee vind ik en heb aardig want dingen gekocht. Er staan ook nog wat dingen op me lijstjes die ik wil halen. Die laat ik zo zien. Whihi laten we snel beginnen met de shoplog


Top: 4.- 
Deze top is perfect over een vest.

Zonnebril: 3,50 fake clubwayer de trend van 2014.

Sportbroek: 11,- dacht ik.
Ik heb trouwens ook nog een sportshirt gekocht maar die zit in de was.

Blouses: 11,- dacht ik
Met allemaal libelle mensen vinden het een hipster blous.

Kante top: 5,- perfect voor over je bikini
Dit is ook een super leuk trend van 2014.

Croptop:5,- het is niet een hele kort maar net dat je buik ziet. 

Bikini: 7.- in totaal dus hele zetje. 

Wat ik nog graag zou willen maar niet hebben meer:
- Tuinbroek 
- Fringe tas die ik op instagram plaatste laast
(ps deze ga ik de volgende keer halen)
- Strandhoed
(met bloementjes)
Hopelijk hebben ze deze artikelen de volgende keer wel.





7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke spullies, je hipster blouse is echt nice! ;-) En jaaa, eindelijk in Nijmegen! *viert feest* Ik kom zó vaak in de stad, ik ben er dus al vaak geweest, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah dankje. Jaa ik ben ook zoooo blij dat in nijmegen is. Ik ben er ook al aantal keren geweest. Whaha jij zegt ook al hipsterblous

      Verwijderen
  2. Die zonnebril is echt heel erg leuk x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zonnebril is echt heel erg leuk x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aah leuke spulletjes, ik heb zelf al een tuinbroek en de tas met fringes. Het artikel komt volgende week denk ik ergens op mijn blog! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Brechtje,

      Ik heb de tas nu ook bij gisteren gegaan en de tas gekocht. Ik volg je op bloglovin dus zie het artikel wel verschijnen :D

      Verwijderen