vrijdag 2 mei 2014

EVERDAY MAKEUP

hoi hoi,

Vandaag laat ik zie wat mijn iedere dag makeup producten zijn.
Wat ik eigenlijk het meest gebruik het veranderd nog wel eens.
Maar meestal komen deze producten van pas. Het zijn allemaal budget producten.
PS dit is ook mijn 100ste artikel die online komt. whooohooooooooo
Laten we snel over gaan op mijn everday producten.

Iedere dag makeup:

Dit zijn de producten die ik eigenlijk het meest gebruik.

Wenkbrauwproducten:
epileertang: Primark
Wenkbrauwpotlood: catrice
Wenkbrauwset: essence



Gezichtproducten:
Poeder: P2 (Duits merk)
Coverstick: essence
Blush: essence


oogmakeup;
Ja ik gebruik 2 mascara's een voor boven en een voor onder.
Mascara get big lasches (boven) 
oogpotlood: hema
mascara: Mayblinne


Oogschaduw:
oogschaduwpalet: catrice 
review lezen?
oogschaduwbase: Hema



Geen opmerkingen:

Een reactie posten