zondag 4 mei 2014

I love summer tag

hoi hoi,

Vandaag is het weer zondag en dat betekent tag dag.
Vandaag heb ik de I love summer tag. Ik heb ik enorme veel zin in de zomer.
Hoe het komt geen idee. Misschien omdat ik meivakantie heb ofzo. Deze tag zag ik al een beetje
rond dwalen in bloggersland. Deze tag is echt perfect van mij want ik hou van de zomer. Misschien omdat ik wel een zomerkindje ben geen idee. Wat vinden jullie de voor delen aan de zomer en wat de nadelen? Ik heb er wel een paar en daar kom je achter in dit artikel. Let's go to the summerfeelings.




I love summer tag:

Wat is je favoriete zomerse nagellak?
Denk een roze of blauw. 
Lekker vel.

Wat is je favoriete lipkleur voor in de zomer?
Ik ben totaal niet van de lipkleuren.
Wel van de lippenbalsems whihi ik ga voor een naturel kleur met glans.

Laat je favoriete zomerjurkje zien.
Ik hou niet zo van jurken eigenlijk heb ik er ook geen.
Dus kan er ook geen laten zien.

Wat is je favoriete accessoire voor de zomer?
Een zonnebril natuurlijk.
Of een leuke strandhoed die ik steeds meer zie verschijnen.

Welke zomertrends vind je het leukste?
Denk de kante tops.

Wat is je favoriete zomerse kaars?
Uh geen maar iets met katoen er in is lekker.

Wat is je favoriete body spray en of parfum?
Pink macaroon van hm.
Deze heb ik bodyspray en parfum.

Wat is het voordeel van de zomer?
- Warmte
- Lange lichte avonden
- De kleding

Wat is het nadeel van de zomer?
- Omweer
- Muggen en insecten enzo bahbah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten