dinsdag 6 mei 2014

What's on my phone

hoi hoi,

Vandaag heb ik voor jullie een what's on my phone.
Ik heb nu een iphone 4s. Deze heb ik nu vanaf kerstmis en vind dat er nu wel genoeg dingen op staan.
Om te laten zien wat voor app ik gebruik of leuk vind. Die ik jullie wil aanraden.
Ik heb niet echt bijzonder app en op staan. Maar misschien heb ik wel app die jij niet kent en toch best wel handig voor jouw kunnen zijn. 
What's on my phone?
Zou als ik jullie al vertelde heb ik een iphone 4s.
Beginscherm 2:
Ik heb eigenlijk alles in mapje staan. 
De mapjes ga ik zo een voor een af.

Wat staat er in de onderste balk?
Itube: Muziekapp. Hiermee kun je mee muziek luisteren.
In afspeellijsten en zelf afspeellijsten maken.

Telefoon: standaard app niks bijzonders.
Safari: Internet niks bijzonders.
Whatsapp: Belangrijkste app van allemaal voor mij.

Map 1: sociale media.
Instagram: iedereen kent het wel.
Facebook: Gebruik ik eigenlijk niet meer heel erg maar staat er toch nog op.
Snapchat: App waarbij je foto's tijdelijk kunt zien.

Mapje 2: Van alles en nog wat.
Translate: vertaalapp altijd handig
Timeshop: hierbij kun je zien wat je een jaar geleden deed op twitter,facebook.
Kakhiel: App met allemaal grappige plaatjes.
Flappy bird: de app die niet meer te downloaden is.
Dreamdays: app waarbij je dagen kunt aftellen.
Kingsen app: kingsen is een spellentje met kaarten en drank super grappig.



Mapje 3: blog
Bloglovin: app waarbij je andere blog kunt volgen handig!!!
Blogger: de app waar mijn blog op loopt.
Weheartit: App met allemaal leuke mooie plaatjes
Picsart: Bewerkingsapp voor foto's je kunt er heel veel mee.
Maar ik doe het heel gemakkelijk.
Polyvore: App met fashion waarbij ik meestal de outfit maak.


Mapje 4: naar buiten app.
Sneeuw: deze app kan eigenlijk weg. Deze was voor de winter dat je wintersportplaatsen kunt zien hoeveel sneeuw er ligt of gaat vallen.
7 Minutes: workout app 7 minuten allemaal oefeningen doen Handig!!
9292: bus/trein app altijd handig
Geochaching: over deze app ga ik trouwens nog apart artikel schrijven.
Wil je nu al weten wat het inhoud klik dan hier:Geochaching uitleg.
Pollennieuws: hooikoorst app waarbij je zelf ook aan kunt geven hoeveel last je er van hebt.

 

Mapje 5: tv 
Youtube: kent iedereen wel.
Horizon: online tv van upc
RTL xl: gemist van rtl hier kijk ik gtst meestal op terug.
Soundhound: app waarbij je muziek kunt herkennen.
Mtc UTT: Gemist app van mtv. 

Dit waren al mijn app ik hoop dat ik jullie wat nieuwe app heb kunnen bieden.
Misschien voor de mensen die het leuk vinden hier is mijn achtergrond.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten